الأربعاء، 8 فبراير 2012

كان درس قاسي

الواحد فعلا مش بيتعلم ببلاش وأنا مش عارف ازاي كده جريت ورا واحدة وأنا معرفش عنها حاجة.. والمصيبة الاكبر اني دمرت حياتي ولاغيت كل حاجة عشانها .. بس معلش ماهو انا اللي مغفل ... والحياة كلها كانت غموض في غموض... بس معلش ادينا اتعلمنا الدرس ودرس قاسي اوي كمان .. ولازم بجد الواحد يعرف كل حاجة عن اللي قرر انها تكون شريكت حياته.. والاهم انه يتأكد من مشاعرها نحيته وبلاش يجري ورا اوهام لأن الواقع بيكون اقوى وبتبقى بجد صدمة.     

هناك تعليق واحد:

  1. انا متهيألي ان الواحد مهما حاول يعرف كل حاجه عن اللي فدامه فمش هيعرف الا الحاجات اللي قدامو عايزها يعرفها بس و عشان كده الحياه كلها دروس الواحد بيتعلم منها بس عموما انا لما بيحصلي كدده مبتعلمش و بقع في نفس الغلطه تاني بس انت انشاءالله متقعش في نفس الغلطه و عالاقل تاخد بالك من مشاعرك و متسبهاش تتعلق باي حد الا لما تكون حاسس بجد ان بيحبك و اعتقد ان كان باين ان منى مشاعرها ناحيتك مش زي مشاعرك ناحيتها و نصيحه اسمع اغنية تجربه و عدت لعمرو دياب :))

    ردحذف