الخميس، 31 مايو 2012

حظي مع الحب سيء

الحظ الغريب الذي يحالفني دائما ... عندما أحب أو أنجذب لأي فتاة... ولا أعلم ما هذا الحظ الغريب جدا جدا جدا ... حيث أنني كلما أحببت أي فتاة أجدها متزوجة أو تحب شخص آخر... أمنية حياتي أن أجد فتاة تتفرغ لحبي أنا فقط وأتمنى أن يتحسن حظي قليلاً... لأني مللت من الحياة دون شريك في الحب ... وأصبح لدي عقدة نفسية عندما تعجبني أي فتاة الآن ... وعندما أتعرف على فتاة أخرى سيكون السؤال الأول هو .. هل أنت مرتبطة أو متزوجة أو مخطوبة ..؟ لضمان الحياة والابتعاد عن الصدمات.      

هناك 3 تعليقات:

  1. مهى كانت بين ايديك وانت ضيعتها مش منال دى انت ارتبطت بيها عن حب؟
    ولا انتوا كده يا شباب لما ظروفكم بتتحسن اول حاجه بتفكرو تعملوها تتخلوا عن الإنسانه اللى وقفت جمبكم
    اصعب شئ فى الدنيا الخيانه ولإنى يمكن مريت بشبه حاله منال حسيت بيها وبيقت ضدك يا حسن:(
    وصدقنى كمان اللى بيظلم بنت بيفضل يعانى من حظه كتييييييير والبنت تفضل تتحسبن عليه كتييير اسألنى انا بس الحمد لله ربنا بيعوض وعوضنى خير اتخطبت لشاب زى القمر
    بيشبهك كتيييييير وخفه دمه حاجات كتيير اوى منك ومتغرب زيك لما شوفت المسلسل بالصدفه وشوفتك مبقتش افوت ولا حلقه علشان اشوفك بس.
    كإنى بشوف خطيبى قدامى ربنا يرجعهولى بالسلامه يااااااااارب
    ويوفقك فى حياتك يا حسن :)

    ردحذف
  2. يا حسن ركز كده و دور كويس و حاول تشوف مين بيحبك و مين لا ..أنا معاك تيما معجبة بيك بس مش هترتاح معها بسبب صحبك و مش معقولة تخسره عشان واحدة طبعا.. ولا ايه !!

    شوف مى .. مى والله بنت عسالة كده و دمها خفيف و بتحب تساعدك و توصلك لحد البيت .. كل ده انت مش واخد بالك !!
    مى بتحبك يا حسن :)

    ردحذف
  3. والله انت ضيعت من ايديك اكتر من فرصة منال اللى كانت بتعشقك وفى كمان اللى معاك في الشغل بتموت فيك وانت ولا انت هنا وكمان تيما دى مش هتنفعك علشان صاحبك بيحبها بلاش بقى المرة دى تخسر اصحابك علشان حد انت اعجبت بيه وخلاص حس بالناس اللى حواليك اللى بيحبوك بجد وبتخاف عليك وبتهتم بيك وكمان اهم حاجة انها بتضحى بحاجات كتير علشان بتحبك

    ردحذف